Ny software gjør forvaltning og taksering av verktøyutgangsmaskiner mer effektiv. Noe du kan bruke Garant Tool24 til.
For å gi større bekvemmelighet og effektivitet i den automatiserte utgaven av C-artikler via Garant Tool24 verktøydispensere, har Hoffmann Group fornyet sin programvare for administrasjon og styring. Rapporteringsfunksjonen er forbedret, nå er det mulig å administrere flere separat drevne Garant Tool24-systemer sentralt.
Programmet er tilgjengelig direkte på det intelligente verktøyskapet, og kan styres bekvemt fra arbeidsplassen eller med mobil eller nettbrett. Dette gjør administrasjonen mye enklere. I tillegg er nye valgalternativer som «lånte elementer», «låste elementer i systemet», «elementer som ikke er tilordnet en skuff» og en «alt-mulig-liste» integrert i systemet. Med CSV kan informasjonen eksporteres til en rapporteringsmal eller konverteres til Excel for videre behandling. I tillegg har Hoffmann forenklet importen av store mengder data.
Kan automatisere hele bestillingsprosessen
Verktøyforvaltningen kan også bestille forbruksvarer og verneutstyr Med programvaren kan verktøy, forbruksvarer og personlig verneutstyr håndteres effektivt og spores der de befinner seg, på nivå brukere og kostnadssentre. For selskaper som ønsker å delvis eller fullstendig automatisere hele bestillingsprosessen, gir systemet et grensesnitt til administrasjonsprogramvaren eller til ERP-systemet.
Hvis systemet oppdager at det mangler utstyr kan det sende automatisk melding til innkjøpsavdelingen eller en bestilling til riktig leverandør, avhengig av konfigurasjonen. Verktøy24 dispenser er tilgjengelig som et klassisk skuffskap (smartline), vertikalt skap, enkeltutleveringsskap (PickOne) og spindelskap med spesielt store rom. Alle skap kan anordnes etter ønske og kombineres til et komplett system.
Bilde: Hoffmann har tydelig forbedret rapporteringsfunksjonen integrert nye søkemuligheter.
Du må logge inn for å legge inn kommentar.