Samler TV, internett og mobil i samme selskap

Get blir til Telia. Nå samles TV, internett og mobil under én sterk, felles merkevare. Gjennom å bli ett selskap vil Telia utfordre markedet, forenkle hverdagen til nye og eksisterende kunder, styrke kundeservicen og levere mange nye spennende fordeler til kundene.

– Dette er en milepæl i vår historie, og starten på en utrolig spennende reise – både for kundene våre og oss som selskap. Ved å samle alle våre innovative produkter og tjenester på ett sted vil vi levere økt konkurransekraft og skape enda bedre kundeopplevelser på tvers av teknologi og plattformer, sier adm. dir. i Telia Norge, Stein-Erik Vellan.

Når Get nå blir Telia vil kundene enkelt og sømløst få tilgang på alt fra 5G, ubegrensede mobildata-abonnement, TV- og strømmetjenester til landets raskeste bredbåndsnett, smarte hjem-produkter og trådløst bredbånd. Samlet har det nye selskapet et verdensledende 4G-/5G-nett og et ledende nasjonalt fastnett med over 21 000 kilometer høyhastighets bredbåndsinfrastruktur.

– Produktene og tjenestene våre innen TV, internett og mobil spiller mer og mer på lag. Et godt eksempel er trådløst bredbånd-produktet vårt, hvor dekningen leveres gjennom Telias ledende 4G-nett, mens Wi-Fi-opplevelsen leveres av Get. Et annet eksempel er TV, som vi ser overalt, uavhengig av hvilken skjerm vi ser det på. Det er derfor naturlig å samles som ett selskap under en felles merkevare, sier Vellan.

Det var i 2018 at Telia kjøpte Get TDC, som gjennom sin historie har vært en pioner innenfor utviklingen av TV- og bredbåndstilbudet i Norge. Siden 2018 har arbeidet med å integrere Get TDC i Telia hatt høyeste prioritet, og med navnebyttet er en ny strategisk og viktig milepæl nådd.

Styrket kundeservice og spennende kundefordeler

– Det er naturlig å samles som ett selskap under en felles merkevare, sier adm. dir. i Telia Norge, Stein-Erik Vellan.

Som kunde skal det virkelig lønne seg å være en del av Telia-familien. Utover å få en enklere hverdag gjennom å ha alt samlet på ett sted er Telias mål å skape produkter, tjenester og tilbud til kundene, som dekker alle behov og som ikke finnes hos andre aktører. Videre får kundene et felles telefonnummer til kundeservice, noe som vil gi rask og effektiv behandling av alle typer henvendelser. Telia jobber også med å styrke kundeservicen for å skape en enda bedre og mer personlig serviceopplevelse. Telias 53 butikker landet over er samtidig klare til å hjelpe kundene innen TV, internett og mobil, og vil nå tilby hele selskapets produkt- og tjenestespekter. I tillegg til alt dette står spennende kundefordeler helt sentralt.

– Vi tilbyr allerede flere fordeler for kunder som har TV, internett og mobil samlet hos oss, deriblant mer data på mobilen, flere TV-poeng og surfegaranti, hvor du alltid er på nett. Når Get nå blir til Telia vil det fremover komme enda flere fordeler som kundene vil nyte godt av. Vi kaller det Telia Samlet, sier Pål Rune Kaalen, leder for privatmarkedet i Telia Norge. – Vi ønsker samtidig å gi våre eksisterende Get-kunder et hyggelig velkomsttilbud og tilbyr de som i dag ikke er mobilkunder hos Telia halv pris på flesteparten av våre mobilabonnement i tre måneder fremover.

Velkomsttilbudet til Gets TV- og/eller bredbåndskunder gjelder frem til 15. oktober, og inkluderer blant annet svært populære Telia X, som har ubegrenset data med ubegrenset fart opptil 100 GB, og 5G inkludert. Har du flere i familien gjelder velkomsttilbudet for alle disse også.

Norges største utfordrer

Navnebyttet vil føre til at Telia styrker sin posisjon som Norges største utfordrer, der ambisjonen er å hele tiden utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her. Samtidig fortsetter investeringene i 5G-utrullingen, moderniseringen av 4G-nettet, samt den storstilte oppgraderingen av fastnettet, med full styrke. Store milliardbeløp skal investeres i årene fremover.

– Vi skal være først i Norge med et landsdekkende 5G-nett innen utgangen av 2023, modernisere hele 4G-nettet og levere en uovertruffen bredbåndsopplevelse i hjemmet, sier Vellan. – Dette, sammen med et fantastisk produkt- og tjenestespekter, gjør at vi gleder oss veldig til en ny og spennende hverdag med kundene våre.

Kunder av Telia og Get vil få løpende informasjon om navnebyttet og hva det betyr for den enkelte kunde, og vil ikke trenge å foreta seg noe.

Toppbilde: Merkevaren Get forsvinner, men kundene skal etter sigende få enda bedre opplevelser i «Telia Samlet».

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

Rull til toppen